(Dvoj)Mesačný prorok V. (06.2017)

9:35


Mesačný Prorok víta vás tu zas a znova,
dúfam, že načas priletela vaša sova. 
Verím, že priatelia, našli ste si čas na oddych,
aby ste sa dozvedeli, čo sa stalo V Krajine Kníh. 

Netvor je zver by Peternelle van Arsdale  To All the Boys I've Loved Before by Jenny Han  P.S. I Still Love You by Jenny Han  Always and Forever, Lara Jean by Jenny Han  Ako z románu by Zuzka Šulajová  Milk and Honey by Rupi Kaur  Polnočná dáma by Cassandra Clare  Na dvore z tŕňov a ruží (Na dvore z tŕňov a ruží, #1)

Musím sa priznať, že sa mi ani nechce veriť, že už je to tu. Konečne prišli tie dni vytúženého voľna, kedy si budem môcť robiť, čo len chcem (v mojom prípade to znamená veľa čítania :)). Úprimne napísané, posledné dva mesiace boli, čo sa týka voľného času, čítania a užívania si života, hrozné. Snažila som sa dohnať všetko, na čo som sa v predchádzajúcich mesiacoch vykašľala a učila som sa od rána do večera. Učebnice ma strašili na každom kroku a preto, aj keď som mala chvíľku voľného času, čítať sa mi vážne nechcelo. Každopádne, som späť a viem, že to stálo za to.
» Svoj príbeh s 8 knihami som započala jednou veľmi tajomnou rozprávkou, ktorá nie je pre deti, knihou Netvor je zver. Moja neschopnosť scítiť sa s hlavnou hrdinkou Alys je jedinou výhradou, ktorú voči tejto knihe mám, inak bol tento príbeh pre mňa niečim novým a veľmi tajomným.
» Ďalšie knihy, ktoré som prečítala sú zo série Všem klukům, které jsem milovalaPochybujem, že niekoho, kto ma pozná prekvapí, že som sa do tejto knihy sladkej ako najsladší koláčik od Lary Jean zamilovala. Ak sa chcete roztopiť (od lásky a šťastia), prečítajte si to. Ako bonus sa dokonca (znova!) platonicky zamilujete (odporúča 9 z 10 pomätených tínedžeriek ;)). 
» Zrejme tá romantika vo mne akosi pobudla, pretože som sa rozhodla prečítať si knihu od mojej obľúbenej slovenskej autorky Zuzky Šulajovej Ako z románu. Nie, nebolo to dobré. Lívia, hlavná hrdinka knihy, bola dosť blbá a namyslená takým tým "som chuderka" spôsobom a Juro, to bol ten najväčší idiot na svete. Okrem Peťa, ktorého sme mali možnosť spoznať v Džínsovom denníku 5 ma kniha vážne sklamala. Takže nie, ďakujem, radšej si dám už asi miliónty re-reading Džínsového denníka. 
» V júni som taktiež prečítala svoju prvú knihu plnú poézie milk and honey, ktorá mojimi emóciami poriadne zamávala. Milujem tie básne a všetko posolstvo, čo v sebe nesú. 
» Noví Tieňolovci sú tu spolu s Polnočnou dámou. Nechápem ako sa Cassandre podarí vždy napísať knihu tak prekvapujúco dobre. Aj keď svet Tieňolovcov poznám už aj odzadu, táto anjelská spisovateľka si príde a vyvráti všetko, čo som čakala, spôsobí vo mne búrku emócií a celú bublinu praskne vtedy, keď to najmenej čakám. Takže áno, aj ďalšia kniha o Tieňolovcoch sa mi páčila. Vlastne, nepáčila sa mi, ja som sa do nej zamilovala. 
» Ako sa hovorí, to najlepšie prichádza na koniec. Dámy a páni Na dvore z tŕňov a ruží. Retelling Krásky a zvieraťa, ktorý prekonal všetky moje očakávania. Jediné, čo chcem je ďalší diel. Teraz. Lebo táto Kniha (dvoj)mesiaca bola nad moje sily. A viem, že tu práve píšem vety, ktoré by nedávali zmysel ani Einsteinovi, no prepána. Ja chcem viac!


Roztomilé mrchy Poster   The 100 Poster   Lucifer Poster
Mám pocit, akoby sa jedna etapa môjho života skončila. Po 4 rokoch plných sĺz, smiechu, strachu a priateľstva som sa dozvedela, kto je A. Moja srdcovka Pretty Little Liars tým pádom skončila. I keď koniec absolútne nenaplnil moje očakávania a finále nebolo príliš epické, milujem ten seriál a bude mi za ním veľmi smutno. Bye, bye liars! 
Pri The 100 ma síce ešte nečaká koniec, ale ročná prestávka. Tento seriál sa zlepšuje s každým dielom a 4 séria bola úžasná, plná prekvapení a... Jednoducho wow. 
Posledným seriálom, ktorý som ešte len začala pozerať je Lucifer. Vládca pekiel prišiel na dovolenku do LA a spolu s detektívkou (detective!) pomáha riešiť vraždy (teda, ona ho o to akosi nikdy neprosí, ale...). Milujem humor, napätie a dejovú líniu tohto seriálu a odporúčam vám ho všetkými desiatimi. A nebojte sa, hoci je to tak trocha kriminálka, nie sú tam nejaké naozaj vyslovene nechutné, či strašidelné scény. 


Sing
Kedysi bolo divadlo tým najlepším v meste. Hrnuli sa do neho hostia z celého sveta, len aby mohli uzrieť tú krásu a talent. Lenže časy sa menia a teraz sa z divadla stala iba stará budova so zašlou slávou. Jej vlastník Buster chce, aby sa divadlo znova postavilo na nohy a tak s pomocou pavučiny klamstiev usporiada spevácku súťaž. A verte mi, zvieratá to na pódiu dokážu poriadne roztočiť.







Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt funk wav bounces vol. 1  Súvisiaci obrázok Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt strip that down


Sú prázdniny, takže ja iba vypínam a želám vám krásne 2 mesiace!

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt beach book
Hahaha, kiežby tento obrázok bol môj! 
Keleka

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts