The 100/ Seriálový tip pre seriálový typ

9:13

The 100/ knižná predloha/ CW/ Jason Rothenberg/ hrajú: Elize Taylor, Bob Morley, Marie Avgeropoulos

Archa bola jedinou záchranou ľudstva. Iba vďaka nej ľudská populácia nevyhynula kvôli rádioaktívnemu žiareniu. Vznáša sa vo vesmíre ako malý ochranný štít. No už prešlo 97 rokov a Zem je možno opäť obývateľná.
Jej meno je Clarke Griffin. Narodila sa vo vesmíre, nikdy nedýchala zemský vzduch, nikdy neplávala vo vode. Nikto z nich. Archa však vysiela 100 uväznených tínedžerov, aby zistili, či je Zem opäť obývateľná. Na Zemi však neexistujú žiadne pravidlá. Ich jedinou úlohou je prežiť.


Tento seriál. Ufff. Musím sa priznať, že som sa doňho v priebehu posledných dní zamilovala presne tak, ako kopa ďalších ľudí predo mnou. Dostala som sa k nemu cez asi milión ľudí, ktorí mi ho odporúčali, vraj je to poriadna pecka. Lenže viete, ako to chodí- čím viac ľudí vám niečo odporúča, tým viac sa od toho podvedome vzďaľujete. Raz som sa však k nemu dokopala a pozrela som si prvý diel. S malou dušičkou, obrazovkou asi meter odo mňa a osvetlením ako na Vianoce. Bola som zhrozená a vyľakaná (za čo mohol ten dvojhlavý jeleň, ktorého sa do dnešného dňa stále bojím).  Ďalšie diely som sa do slova a do písmena nútila pozerať a čakala som kedy príde nejaký zlom. A juchú, zlom prišiel. A asi v šiestej časti som sa zamilovala. Takže tu je 8 dôvodov, prečo Vám odporúčam tento seriál pozerať (a ak sa vám nezapáči od prvej časti, nie ste sami :))

1. Postavy, ktoré budete milovať 
Nerobím si srandu. Postupom času si ich zamilujete naozaj všetky (no dobre, zrejme nie úplne všetky, kedže sú aj záporáci). Každá z postáv má za sebou nejakú divnú, či srdcervúcu minulosť, nejaký zlý zážitok. A všetci sa síce správajú ako tínedžeri, no takí tí bad-ass a (ne)veľmi inteligentní. Áno milujem ich. A vy budete tiež.

2. Scared to be lonely...
Áno, naozaj. Síce tento seriál nepatrí k nejakým hororovým, no ak ste taký bojko-srojko, ako ja, čaká vás pár vystrašených výkrikov do tmy. Zem totiž skrýva mnoho (nechutných a strašidelných) tajomstiev. Scared to be lonely (vystrašený z toho byť sám)- áno presne taká som občas pri pozeraní The 100. Ale je to taký ten dobrodružný strach, ktorý vás núti seriál pozerať viac a viac, aby ste vedeli, čo sa ďalej stane.

3. Vesmír
Nie je to síce jedna z najdôležitejších vecí seriálu, no stále je tu Archa vo vesmíre. Neviem ako vám, no mne táto téma prišla veľmi zaujímavá. Je to sci-fi, takže trocha tých vedeckých vecí, ktoré tam sú, je jednoducho veľmi zaujímavých. Informácie, ako ľudia prežili 100 rokov vo vesmíre, ako sa do vesmíru vôbec toľkí dostali, ako aj samotná Archa, ktorá je celá síce plná veľmi nepekných pravidiel, no na druhú stranu veľmi zaujímavá. 

4. Boys, boys, babe...
Už ste sa dosť dlho načakali na moju časť rozplývania sa. Takže tu je! Ehm, neviem, čo k tomu dodať. Síce  sa všetci občas správajú ako 12-ročné deti, no nemilovali by ste ich? A nie len Bellamy, je ich tam viac!

5. Prosím, nech sú spolu, prosím!
Áno je to seriál hlavne pre potešenie mladého oka (to znie veľmi divne), takže sa nevyhneme láske, párikom a tajnému dúfaniu- nech sú tí dvaja spolu (btw. tí dvaja na obrázku sú brat a sestra, aby tu neboli žiadne spojlery :)). Takže moje srdiečko každé tri epizódy mení názor. Ale priznajme sa, že všetky tieto milostné hovadiny nás veľmi baví riešiť a sú to také naše guilty pleasures. 

6. Á, akcia
Áno, hoci som tu už trepala o všeličom inom, akcia je v tomto filme na úplne prvom mieste. Veľa strieľačiek, zabitých tiel a tak... Ale keďže som to ja prežila a nemávam žiadne nočné mory, tak to nie je až také hrozné. Chvála bohu, že deň sa predlžuje, len tento seriál je jeden z tých, ktoré (skoro) zásadne pozerám za denného svetla (alebo teda vo vysvietenej izbe). 

7. Got a secret...
Bez spojlerov by to vážne nešlo, no Zem toho skrýva naozaj veľmi, veľmi veľa. A tie tajomstvá nie sú príjemné. Vlastne zabíjajú. A nikdy neviete, kedy bude na rade vaša obľúbená postava. Naozaj nikdy. 

8. Lepšie s každým dielom
S každým dielom autori prichádzajú s lepšími a lepšími nápadmi, seriál sa iba zlepšuje. Je strašidelne návykový a dobrý a ak mi naozaj neveríte, odporúčam Vám pozrieť si aspoň 1 sériu. Ja som zatiaľ na druhej sérii (kým to vydám, možno už aj na tretej). Ak ste tínedžer, nemusíte nad tým ani váhať a seriál si pozrite, alebo aspoň pridajte so svojho nekonečného watchlistu. Je to naozaj pecka! 


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts