Môj svet Harryho Pottera

8:54


Aloha. Vítam vás (zas a znova) pri článku na tému Harry Potter. Musíte mi odpustiť, že ho zasa niekde pchám, no práve (už skoro 2 mesiace, vážne nemám čas) si dávam re-reading tejto nádhernej série. Tento článok som nazvala Môj svet Harryho Pottera, no budú to akési otázky o mne a Harrym, ktoré vás dúfam zaujmú. Tento, nazvime to polotag, si teda aj vy ostatní vlastníci blogov môžte spraviť. So, lets du it!
Kým by som bola ja v svete čarodejníkov?

Rokfortská fakulta

Mojou fakultou je Chrabromil- fakulta odvážnych s chrabrým srdcom.
"V Chrabromile tam sa zídu 
udatní a odvážni, 
čo statočne s chrabrým srdcom, uskutočnia dávne sny."
Už ako malá som si sama seba predstavovala v Chrabromile a myslím, že tá fakulta mi celkom sedí (i keď myslím, že by som mala šancu dostať sa aj do Bystrohlavu :)) Priaznivci Harryho síce poznajú Chrabromil najlepšie zo všetkých 4 fakúlt, no len pre zaújmavosť: Chrabromil navštevovali Albus Dumbledore, Minerva McGonagall, Harry Potter, všetci Weasleyovci (Charlie, Bill, Percy, Fred ♥, George, Ron, Ginny, Molly aj Artur), Hermiona Granger, Neville Longbottom, Seamus Finnigan, Dean Thomas, James Potter, Lilly Potter, Sirius Black, Petter Pettigrew, Remus Lupin... (a mnohí ďalší)

Ilvermornská fakulta

Ak by som navševovala Ilvermorny, bola by som Thunderbird-e. Reprezentuje dušu a objavovanie. Do Thunderbird- u bola zaradená napríklad aj sama J.K. Rowling, či Evana Lynch (Luna), a navštevovala ho aj jedna postava z Fantastických zverov, takže som spokojná.

Patronus


Môjho patronusa som si objavila 3 krát (a troch rôznych) a tak vám poviem všetky výsledky. Prvý raz to bola tigrica, druhý raz jednorožec (to som skákala od radosti) a tretí raz to bola vydra. Cítim sa na všetky tri, no vydra je aj Hermionin patronus a okrem toho je to najobľúbenejšie zviera J.K., takže bolo rozhodnuté, ktorého vám tu hodím. :D

Prútik


Vavrínové drevo, pero z fénixa, 28 centimetrov, neohybný a pevný. Súhlasím. Úžasný prútik pre mňa.



Otázky na telo (TAG)

1. Ktorá z kníh je tvojou najobľúbenejšou?
Najmä Väzeň z Azkabanu, no nemám medzi knihami vyslovene najobľúbenejší a najneobľúbenejší diel. Všetky vytvárajú ten dokonalý príbeh plný naozajstnej mágie. Ale ak vyberiem, tak zrejme väzňa. Milujem časť s časovratom, tá je vymyslená úplne dokonale.


2. A najneobľúbenejšou?
NO! Nebudem odpovedať, lebo odpoveď neexistuje. To je fakt. Milujem ich všetky.

3. Tvoj obľúbený film?
Harry Potter a Kameň mudrcov. Má v sebe úžasné čaro, zoznamujeme sa z Rokfortom, Hagridom, postavami. A hlavne je vo filme ešte taká veselá atmosféra. Milujem hlavne scénu s trollom, a kúzlom Wingardium Levi(óóó)sa.

4. A neobľúbený?
Harry Potter a Ohnivá čaša. Príde mi, že ho príliš okresali. A príliš v láske nemám ani Fénixov rád.

5. Obľúbený citát?
"I solemnly swear that I am up to no good. "
(Slávnostne prisahám, že nemám za lubom nič dobré.)

6. Obľúbený Weasley?
Won-Won. Je veľmi vtipný a lepšieho kamaráta ako je on, si neviem ani predstaviť. Okrem toho obaja neznášame pavúky.


7. Obľúbená ženská postava?
Hermiona. Je múdra, inteligentná starostlivá a odvážna. Hoci miluje knihy (high five!) vie, že v živote sú aj dôležitejšie veci. Presne to všetko na nej milujem.

8. Obľúbený smrťožrút?
Bellatrix. Ona je také moje alter ego. Je šialená a zvrátená, no na druhej strane- len málokto je tak oddaný (i keď zlu :)). Ale priznajte sa, že ju aj vy máte svojim spôsobom radi.

9. Tvoja obľúbená mužská postava?
Sirius Black. Absolútne úžasná postava s veľkým príbehom a hlavne veľkým srdcom. Milujem hlavne návaty do minulosti, kde tento frajer robí somariny spolu s Jamesom. Tichošľap ♥

10. Obľúbený profesor?
Minerva McGonagall. A nie len úžasná profesorka, ale aj žena. Presne takýto typ ľudí mám rada aj v živote. Síce prísna, no má srdce väčšie než Tichý oceán. A najmä v piatej knihe ju zbožňujem (vždy keď robí napriek Umbridgeovej).

11. Radšej by si A)umyla Snapove vlasy B)strávila celý deň počúvaním o Lockhartových "dobrodružstvách"?
Určite umyla Snapove vlasy. Trvalo by to kratšie, bolo by to na osoh a je menšia pravdepodobnosť, že by ma to dohnalo k samovražde :).

12. Radšej by si bojovala A)so šialene šťastnou Bellatrix B)s nahnevanou Molly?
So šialene šťastnou Bellatrix. Niežeby to bola nejaká výhra, no bojovať s nahnevanou Molly? Bŕŕŕ.

13. Radšej by si do Rokfortu cestovala A)Rokfortským expresom B)lietajúcim autom?
Milujem lietanie a lietajúce veci, no na Rokfortský expres nič nemá. A hlavne by som si mohla dopriať všetky tie úžasne dobré veci, ktoré tam predávajú. Mňam.

14. Radšej by si A)pobozkala Voldemorta B)pripravila Umridgeovej kúpeľ?
Dala pusu Voldemortovi. Pretože Voldemorta mám radšej, ako tú starú ropuchu a okrem toho, Tom Riddle bol kedysi veľmi pekný.

15. Ktorú postavu si si v knihách obľúbila viac ako vo filmoch?
Ginny a aj Neville. Keď ukresávali vo filmoch, ukresali aj čosi z ich osobností a tieto (inak veľmi úžasné) postavy sa stali viac povrchnými. Neviem to ani poriadne vysvetliť, no ak by som videla iba filmy, nemám šancu si tieto dve postavy obľúbiť.

16. Je niečo/ niekto, čo/ kto ti vo filmoch vyslovene chýba?
Winky a Hermionin SOPLOŠ. A tiež niektoré úžasné hlášky, na ktorých sa v knihách smejem.

17. Ktorý predmet by bol tvojim najobľúbenejším?
Čarovanie, alebo transfiguácia zrejme. Ja som skôr taký neposedný typ a preto by elixíry zrejme neboli môj šálok čaju. A tiež by ma určite zaujímala obrana proti čiernej mágii.

18. Ktoré kúzlo by bolo užitočné sa naučiť?
Asi Lumos/ Nox, keďže som posera sa bojím tmy. A takisto sa mi páči Alohomora, keď si zabudnem kľúče.

19. Z ktorou z postáv by ste sa určite hneď stali kamarátmi?
Myslím, že s Hermionou, alebo Ginny, keďže obidve boli veľmi zábavné, múdre, talentované a mali dobré srdcia. Presne tie typy ľudí, ktorými sa obklopujem aj v živote.

20. Ktorý z Darov smrti by si si vybrala?
Neviditeľný plášť je podľa mňa (aj knihy) najrozumnejšia voľba. Na silu, akú by mi dal bazový prútik jednoducho nie som pripravená a kameň vzkriesenia? Verím, že všetky veci sa pre niečo dejú, takže ten by som nechcela.

21. Tvoj obľúbený záškodník?
Tichošľap ♥. Ale veľmi rada mám aj Paroháča a Námesačníka. Celkovo milujem všetky príbehy z ich doby od queen Rowlingovej. :)

22. Tvoja obľúbená kapitola?
Harry Potter a Fénixov rád. Vianoce na čarodejníckom oddelení. Časť s Nevillom (vždy revem ako malé decko).

23. Aké miesto by si zaujala v metlobalovom týme?
Ak by som čisto hypoteticky nebola také drevo, tak by som chcela byť zrejme odrážačka. Chápete zasianuť niekoho loptu po tom, čo sa naštvem by mi hneď zlepšilo deň. A ako druhú možnosť beriem komentiovanie (i keď Lee Jordanovi sa nikdy nevyrovnám :()

24. Ktorá zo smrtí ťa zasiahla najviac?
Smrť Freda jednoznačne. S Georgeom boli úplne nerozluční a... Vrátila by som ho späť. Ja viem, vojna prináša obete, no Fred. Myslím, že na stupnici 1-10 ma jeho smrť zasiahla číslom 12.

Dúfam, že sa vám článok páčil. A hui hou.


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts