New Year, New Me

4:12

Aloha.
Šťastný Nový rok! (som si skoro istá, že rok je z malým r, no ak nie, opravte ma:)) Ták a ja to tu. Ten čas nového roka, veľkých zmien a predsavzatí (ehm, ehm). Nechápte ma zle, tento rok bol dobrý. Aj napriek tomu, že všetci ľudia na rok 2016 nadávali, ja ho beriem ako celkom pozitívny rok. Áno viem, zomrel George Michael, David Bowie, Carrie Fisher (zároveň sa hanbím za to, že som ešte nevidela Star Wars), Prince... No jednoducho toto je život. Jediné veci, na ktoré môžme nadávať sú tie, ktoré sme spravili zle, alebo ich vôbec nespravili.
Výčitky však stranou, pretože práve rok 2017 môže byť lepší. A tak si tu ja/my/vy, spoločne dajme nejaké predsavzatie. Ja vám tu však nenapíšem veci typu schudnem, prestanem fajčiť (toto vlastne ani nemôžem, lebo nefajčím :D). Napíšem vám, čo konkrétne ja (bude sa to týkať zväčša blogu a kníh) tento rok urobím lepšie.
viac-->


BLOG
1. Myslím si, že nato, aby človek uspel je potreba odlíšiť sa a aspoň maličko sa vykloniť z davu. A to je presne to, čo sa snažím robiť. A v 2017 sa budem snažiť ešte viac. Viac kvalitných projektov, viac zlepšovákov a verím, že sa mi to raz vyplatí.
2. 50 článkov. Viem, že asi polovica z vás momentálne robí face palm, ale verte mi, na mňa je to dosť. Dávam si síce nízku hranicu, no o to viac sa budem užierať, ak ju nepokorím.
3. Zlepšiť design. Naučiť sa poriadne pracovať s programami na úpravu fotiek. Nemám, čo viac dodať.
4. Dvojciferné číslo followerov. Uvidíme. :D

OSTATNÉ
1. Viac cudzích jazykov.
2. Menej Youtubu.
3. Viac učenia sa vecí, ktoré raz budem potrebovať.


Takže Vám do Nového roku 2017 prajem len to najlepšie. Prajem Vám, aby ste si splnili každý sen a každé predsavzatie, ktoré ste si dali. Pretože rok 2017 bude iba taký dobrý, aký si ho sami spravíte. Namaste :D

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts